Informare
x

Dacă întâmpinați probleme în navigarea site-ului www.artmark.ro, iar programul de navigare pe internet folosit este Internet Explorer, vă rugăm să încercați consultarea site-ului nostru de pe alte programe de navigare: Chrome, Firefox, Edge etc.
Mulțumim!

职业

Succesul Artmark se datorează în primul rând echipei sale. Într-un domeniu plin de provocări şi aflat în continuă dezvoltare, echipa noastră se evidenţiază prin pasiune, un înalt grad de expertiză, inovare, orientare către client şi business. Te așteptăm în Echipa Artmark!

ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAMUL ART CONSULTANT!

Vreţi o nouă rampă de lansare? Să vă rafinaţi gusturile? Să vă perfecţionaţi şi să vă întregiţi CV-ul cu referinţe de la liderul pieţei de artă? Vreţi să câştigaţi mai mulţi bani, devenind un vânzător abil? Cu noi le puteţi avea pe toate sau puteţi alege!

Răspunsul este însă unul singur: Art Consultant!

Art Consultant este un program unic în România, care își propune să formeze o nouă categorie de specialiști în piața de artă, consultanți de artă, capabili să coreleze emoția unui artist cu cea a unui iubitor de frumos.

Cum aplicaţi? Completaţi datele personale în formularul prezent pe site şi trimiteţi un CV pe adresa hr@artmark.ro. Odată încheiată înregistrarea, vi se va emite o factură în valoare de 150 de euro. În urma achitării taxei, veţi primi pe e-mail un cod de acces la platforma Art Consultant. Pentru alte informații, sunaţi la: 0757 026 455 (Irina Bucur)

Doar 150 euro! Atât este taxa care vă pune la dispoziţie platforma de e-learning Art Consultant. Timp de 20 de zile veţi avea acces la o serie de materiale video, care cuprind noțiuni de istoria și teoria artei, precum şi metode de vânzare și negociere în piața de artă. Fiecare material video este însoţit de un set de întrebări la care trebuie să răspundeţi corect pentru a putea accede la nivelul următor. Numai celor care vor finaliza toate modulele li se va înmâna diploma Art Consultant!

În funcţie de rezultatele obţinute pe platforma Art Consultant, de CV-ul trimis şi de participarea la interviul decisiv, veţi putea semna un contract de practică valabil 6 luni în cadrul Casei de licitații Artmark.

Sub îndrumarea unui vânzător Artmark cu experiență, pe parcursul practicii, consultanții de artă vor fi monitorizați și evaluați lunar cu scopul de a-i ajuta să se perfecționeze și să-și modereze punctele slabe prin accentuarea și dezvoltarea punctelor forte. Cei mai buni vor semna un contract de pe termen nedeterminat cu Artmark.

Garantăm accesul în culisele pieței românești de artă! Investiţi eficient în propriul viitor! Suntem siguri că o carieră în vânzări este ceea ce vi se potriveşte!

* Descarcă regulamentul

ÎNSCRIERI



Plata se poate efectua, după eliberarea facturii proforme, în contul: RO78UGBI0000822001135RON (RON): Garanti Bank Titular cont SC Galeriile Artmark SRL. *Finalizarea înscrierii la curs are loc la momentul achitării taxei de participare.

INTERNSHIP

Artmark este o casă de licitaţii de artă înfiinţată în iulie 2008 care selectează, evaluează şi pune în circuitul pieţei de artă opere autentice, fiind probabil printre primele case de licitaţii din Europa de Est care funcţionează după standarde internaţionale.

Cu scopul clar de a se dezvolta continuu, de la data înfiinţării şi până astăzi, Artmark a extins varietatea obiectelor de artă scoase la licitaţie de la pictură şi sculptură la obiecte decorative, bijuterii, ceasuri, obiecte şi maşini de colecţie, a introdus metode alternative de licitare (posibilitatea de a licita online) şi continuă să urmărească progresele pieţei pentru a se păstra mereu în linie cu ultimele dezvoltări tehnologice şi tendinţe de pe piaţa de artă internaţională.

CE CAUȚI?

Un altfel de intership în care să îmbini plăcutul cu utilul, să descoperi piata de arta, să cunoști oameni interesanți, care să te inspire, să devii conștient de propriul tău potențial și, în principiu, să apeși butonul de start al carierei tale.

Noi, Artmark, îți oferim ocazia de a-ți împlini obiectivele pe termen scurt și mediu!

Vino în intership la cea mai importantă casă de licitații din România să descoperi piața românească de artă și să afli ce stă în spatele organizării unei expoziții și licitații de anvergură. Timp de 3 luni vei avea ocazia să te implicit activ în toate aspectele comerțului cu artă. La final, dacă ne înțelegem bine, există posibilitatea de a colabora pe termen lung.

CE TREBUIE SĂ ȘTII?

Să utilizez PC-ul la nivel avansat, să cunoști cel puțin o limbă străină (engleză fiind obligatorie), să fii student sau masterand (de preferat cu profil economic, însă nu este obligatoriu), să fii organizat, serios, să ai abilități de comunicare foarte bune, spirit de echipă și, mai ales, mult entuziasm si curiozitate. De restul ne ocupăm noi!

CE TREBUIE SĂ FACI PENTRU A APLICA?

Dacă ești interesat, trimite-ne un CV și o scrisoare de intenție la hr@artmark.ro
Te vom contacta noi!

REGIONAL ART ADVISOR (BUCUREȘTI / TIMIȘOARA / BRAȘOV)

Ideal candidate
  • higher education
  • minimum 2 years of experience in Marketing, PR or Sales;
  • consistent database;
  • perseverance;
  • focus on overcoming own limits and acquiring new knowledge;
  • creativity, determination and socially active;
  • excellent communication and persuasion skills;
  • driving license, B category.
Responsibilities:
  • involvement in planning, implementing and completing the projects of the auction house
  • prospecting and attracting new clients interested in art investment or in forming an art collection
  • retaining the already existing clients
  • promoting the services of the gallery and auction house
  • participation in events related to the field
  • the job involves frequent trips to areas outside the city

Send us your CV at hr@artmark.ro, specifying in the e-mail subject the position you apply for.

Accountant

Ideal candidate
  • higher education - university degree in accounting / finance / economy;
  • MS-Office skills (especially Excel)
  • intermediate/advanced English language skills;
  • good knowledge of accounting and fiscal legislation;
  • excellent skills of analysis and solving multiple tasks - prioritization, adaptability to changing tasks and responsibilities;
  • ability to work with and observe deadlines;
  • attention to details and the capacity of keeping strict confidentiality standards;
  • proactive, responsible and ambitious;
  • able to work in team, with excellent written and verbal communication skills.
Responsibilities:
  • complete bookkeeping;
  • general accounting tasks: data entry, bookkeeping and monthly balance;
  • bank and cash accounting;
  • sales and purchase journal;
  • fixed assets accounting;
  • preparation of financial reports and necessary statistics;
  • month end close;
  • preparation of statements that are legally mandatory;
  • relevant experience in working with Charisma or Saga software;
  • compliance with the Group’s standards in collaboration with all the other departments.

Send us your CV at hr@artmark.ro, specifying in the e-mail subject the position you apply for.

Concierge/Receptioner

Ideal candidate:
  • student or graduate of higher education;
  • knowledge of or inclination for the principles and services related to customer relations;
  • excellent written and verbal communication skills;
  • ready to constantly learn new aspects of the art market and cultural world;
  • attention to details, proactive and trustworthy;
  • problem-solving oriented, passionate and organized;
  • able to keep strict confidentiality standards;
  • MS-Office skills;
  • intermediate/advanced English language skills.
Responsibilities
  • welcomes and deals with the internal or external clients of the house, candidates or visitors;
  • ensures the highest politeness and hospitality standards, in relation to anyone, at any time;
  • learns the organizational structure to be able to correctly direct any client/visitor;
  • answers and redirects phone calls;
  • takes over and sends messages, provides information on all services or events of the house;
  • prepares documents and letters, sorts correspondence;
  • organizes and maintains the meeting schedule within the exhibition space;
  • maintains the reception area in perfect order and cleanliness, as well as the exhibition space, in collaboration with the cleaning staff;
  • maintains the protocol stock.

Send us your CV at hr@artmark.ro, specifying in the e-mail subject the position you apply for.

Logistic Officer

Ideal candidate:
  • serious and responsible;
  • written and verbal communication skills;
  • attention to details, proactive and trustworthy;
  • problem-solving oriented and organized;
  • able to keep strict confidentiality standards;
  • MS-Office skills;
  • medically fit for physical work;
  • no history of criminal activity;
Responsibilities
  • management of administrative goods;
  • delivery and handling of works of art;
  • ensuring administrative support for operational services; organization of arrangement, supply works, follow-up of maintenance contracts, various reports, administrative assistance of employees;
  • arrangement and preparation of the rooms where the exhibitions/auctions take place.

Send us your CV at hr@artmark.ro, specifying in the e-mail subject the position you apply for.

CONSULTANT VÂNZĂRI - BOUTIQUE DEPENDENT DE ARTĂ

Atribuții principale
  • Responsabil cu introducerea loturilor(tablouri, obiecte de artă, bijuterii etc.) în gestiunea magazinulu;
  • Expunerea loturilor și promovarea lor spre vânzare;
  • Întocmire de facturi și documente comerciale (facturi, procese verbale de predare-primire, certificate de autenticitate-vânzare, certificate gemologice, după caz);
  • Raportează zilnic rezultatele activității la departamentul de contabilitate;
  • Înregistreaza la zi mișcările de stocuri în fișele de magazie și le predă departamentului contabilitate;
  • Promovarea și vânzarea produselor;
  • Participă activ la realizarea obiectivelor de vânzări cantitative ăn condițiile respectării celor calitative;
Cerințe
  • Experiență relevantă în domeniul vânzărilor produselor de lux;
  • Bună cunoaștere a pieței de profil din România;
  • Cunoștințe operare PC;
  • Capacitate de organizare și prioritizare;
  • Experiență pe un post asemănător;
  • Bune abilități de comunicare,seriozitate;

Dacă îndeplinești cerințele de mai sus, atunci mai este doar un pas până să ne cunoaștem.Trimite-ne CV-ul tău pe hr@artmark.r.

PORTAR

Angajăm portar pentru Casa noastră de licitații! Căutăm o persoană cu zâmbetul pe buze care să întâmpine și să ghideze spre expoziție vizitatorii.

Dacă îndeplinești cerințele de mai sus, atunci mai este doar un pas până să ne cunoaștem.Trimite-ne CV-ul tău pe hr@artmark.r.