Informare
x

Dacă întâmpinați probleme în navigarea site-ului www.artmark.ro, iar programul de navigare pe internet folosit este Internet Explorer, vă rugăm să încercați consultarea site-ului nostru de pe alte programe de navigare: Chrome, Firefox, Edge etc.
Mulțumim!

Cariere

Succesul Artmark se datorează în primul rând echipei sale. Într-un domeniu plin de provocări şi aflat în continuă dezvoltare, echipa noastră se evidenţiază prin pasiune, un înalt grad de expertiză, inovare, orientare către client şi business. Te așteptăm în Echipa Artmark!

ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAMUL ART CONSULTANT!

Vreţi o nouă rampă de lansare? Să vă rafinaţi gusturile? Să vă perfecţionaţi şi să vă întregiţi CV-ul cu referinţe de la liderul pieţei de artă? Vreţi să câştigaţi mai mulţi bani, devenind un vânzător abil? Cu noi le puteţi avea pe toate sau puteţi alege!

Răspunsul este însă unul singur: Art Consultant!

Art Consultant este un program unic în România, care își propune să formeze o nouă categorie de specialiști în piața de artă, consultanți de artă, capabili să coreleze emoția unui artist cu cea a unui iubitor de frumos.

Cum aplicaţi? Completaţi datele personale în formularul prezent pe site şi trimiteţi un CV pe adresa hr@artmark.ro. Odată încheiată înregistrarea, vi se va emite o factură în valoare de 150 de euro. În urma achitării taxei, veţi primi pe e-mail un cod de acces la platforma Art Consultant. Pentru alte informații, sunaţi la: 0757 026 455 (Irina Bucur)

Doar 150 euro! Atât este taxa care vă pune la dispoziţie platforma de e-learning Art Consultant. Timp de 20 de zile veţi avea acces la o serie de materiale video, care cuprind noțiuni de istoria și teoria artei, precum şi metode de vânzare și negociere în piața de artă. Fiecare material video este însoţit de un set de întrebări la care trebuie să răspundeţi corect pentru a putea accede la nivelul următor. Numai celor care vor finaliza toate modulele li se va înmâna diploma Art Consultant!

În funcţie de rezultatele obţinute pe platforma Art Consultant, de CV-ul trimis şi de participarea la interviul decisiv, veţi putea semna un contract de practică valabil 6 luni în cadrul Casei de licitații Artmark.

Sub îndrumarea unui vânzător Artmark cu experiență, pe parcursul practicii, consultanții de artă vor fi monitorizați și evaluați lunar cu scopul de a-i ajuta să se perfecționeze și să-și modereze punctele slabe prin accentuarea și dezvoltarea punctelor forte. Cei mai buni vor semna un contract de pe termen nedeterminat cu Artmark.

Garantăm accesul în culisele pieței românești de artă! Investiţi eficient în propriul viitor! Suntem siguri că o carieră în vânzări este ceea ce vi se potriveşte!

* Descarcă regulamentul

ÎNSCRIERI



Plata se poate efectua, după eliberarea facturii proforme, în contul: RO78UGBI0000822001135RON (RON): Garanti Bank Titular cont SC Galeriile Artmark SRL. *Finalizarea înscrierii la curs are loc la momentul achitării taxei de participare.

INTERNSHIP

Artmark este o casă de licitaţii de artă înfiinţată în iulie 2008 care selectează, evaluează şi pune în circuitul pieţei de artă opere autentice, fiind probabil printre primele case de licitaţii din Europa de Est care funcţionează după standarde internaţionale.

Cu scopul clar de a se dezvolta continuu, de la data înfiinţării şi până astăzi, Artmark a extins varietatea obiectelor de artă scoase la licitaţie de la pictură şi sculptură la obiecte decorative, bijuterii, ceasuri, obiecte şi maşini de colecţie, a introdus metode alternative de licitare (posibilitatea de a licita online) şi continuă să urmărească progresele pieţei pentru a se păstra mereu în linie cu ultimele dezvoltări tehnologice şi tendinţe de pe piaţa de artă internaţională.

CE CAUȚI?

Un altfel de intership în care să îmbini plăcutul cu utilul, să descoperi piata de arta, să cunoști oameni interesanți, care să te inspire, să devii conștient de propriul tău potențial și, în principiu, să apeși butonul de start al carierei tale.

Noi, Artmark, îți oferim ocazia de a-ți împlini obiectivele pe termen scurt și mediu!

Vino în intership la cea mai importantă casă de licitații din România să descoperi piața românească de artă și să afli ce stă în spatele organizării unei expoziții și licitații de anvergură. Timp de 3 luni vei avea ocazia să te implicit activ în toate aspectele comerțului cu artă. La final, dacă ne înțelegem bine, există posibilitatea de a colabora pe termen lung.

CE TREBUIE SĂ ȘTII?

Să utilizez PC-ul la nivel avansat, să cunoști cel puțin o limbă străină (engleză fiind obligatorie), să fii student sau masterand (de preferat cu profil economic, însă nu este obligatoriu), să fii organizat, serios, să ai abilități de comunicare foarte bune, spirit de echipă și, mai ales, mult entuziasm si curiozitate. De restul ne ocupăm noi!

CE TREBUIE SĂ FACI PENTRU A APLICA?

Dacă ești interesat, trimite-ne un CV și o scrisoare de intenție la hr@artmark.ro
Te vom contacta noi!

Art Advisor Regional (Timișoara / Brașov)

Candidatul ideal
  • studii superioare
  • experiență de minim 2 ani în Marketing, PR sau Sales;
  • bază de date consistentă;
  • perseverență;
  • orientare spre depășirea propriilor limite și spre însușirea de noi cunoștințe;
  • creativitate, determinare și activ social;
  • abilități excelente de comunicare și persuasiune;
  • permis de conducere, categoria B.
Responsabilități:
  • implicare în planificarea, implementarea și finalizarea proiectelor casei de licitații;
  • prospectarea și atragerea de noi clienți interesați de investiția în artă sau de formarea unei colecții de artă;
  • fidelizarea clienților deja existenți;
  • promovarea serviciilor galeriei și casei de licitații;
  • participarea la evenimentele conexe domeniului;
  • postul presupune frecvente deplasări în zone din afara orașului

Trimite-ne cv-ul tău la hr@artmark.ro, specificând în subiectul mail-ului poziția pentru care aplici.

Contabil

Candidatul ideal
  • studii superioare - diplomă universitară în contabilitata / finanțe / economie;
  • competențe în MS-Office (în special Excel)
  • cunoștințe limba engleză mediu/avansat;
  • bună cunoaștere a legislației contabile și fiscale;
  • abilități excelente de analiză și rezolvare a sarcinilor multiple – prioritizare, adaptabilitate la schimbarea sarcinilor și responsabilităților;
  • abilitatea de a lucra cu și respecta termenele-limită;
  • atenția la detalii și capacitatea de a menține stricte standarde de confidențialitate;
  • proactiv, responsabil și ambițios;
  • capabil să lucreze în echipă, cu excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
Responsabilități:
  • evidență contabilă complete;
  • sarcini contabile generale: introducerea datelor, evidența contabilă și balanța lunară;
  • contabilitate bancară și numerar;
  • jurnal de vânzări și de cumpărare;
  • contabilitatea activelor fixe;
  • întocmirea rapoartelor financiare și a statisticilor necesare;
  • închideri lunare;
  • întocmirea declarațiilor obligatorii din punct de vedere legal;
  • experiență relevantă în lucrul cu software-ul Charisma sau Saga.
  • respectarea standardelor Grupului în colaborare cu toate celelalte departamente.

Trimite-ne cv-ul tău la hr@artmark.ro, specificând în subiectul mail-ului poziția pentru care aplici.

Concierge/Receptioner

Candidatul ideal:
  • student sau absolvent de studii superioare;
  • cunoaștere a sau apetență pentru principiile și serviciile ce țin de relațiile cu clienții;
  • excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • pregătit să învețe constant noi aspecte ale pieței de artă și a lumii culturale;
  • atenție la detalii, proactiv și demn de încredere;
  • orientat spre rezolvarea problemelor, pasionat și organizat;
  • capabil să mențină stricte standarde de confidențialitate;
  • competențe în MS-Office;
  • cunoștințe limba engleză mediu/avansat.
Responsabilități
  • întâmpină și se ocupă de clienții interni sau externi ai casei, de candidați sau vizitatori;
  • asigură cele mai înalte standarde de politețe și ospitalitate, oricui, oricând;
  • asimilează structura organizațională pentru a putea direcționa corect fiecare client/vizitator;
  • răspunde la și redirecționează apelurile telefonice;
  • preia și transmite mesajele, oferă informații cu privire la toate serviciile ori evenimentele casei;
  • pregătește documente și scrisori, sortează corespondența;
  • organizează și menține programul întâlnirilor în cadrul spațiului expozițional;
  • menține spațiul recepției în perfectă ordine și curățenie, cât și pe cel expozițional în colaborare cu personalul ce asigură curățenia;
  • menține stocul de protocol.

Trimite-ne cv-ul tău la hr@artmark.ro, specificând în subiectul mail-ului poziția pentru care aplici.

Ofițer Logistic

Candidatul ideal:
  • serios și responsabil;
  • abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • atenție la detalii, proactiv și demn de încredere;
  • orientat spre rezolvarea problemelor și organizat;
  • capabil să mențină stricte standarde de confidențialitate;
  • competențe în MS-Office;
  • apt din punct de vedere medical pentru muncă fizică;
  • fără antecedente penale;
Responsabilități
  • gestionarea bunurilor administrative;
  • livrarea şi manevrarea operelor de artă;
  • asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operaţionale: organizare lucrări de amenajare, aprovizionare, urmărirea derulării contractelor de întreţinere, raportări diverse, asistenţa administrativă a angajaţilor;
  • amenajarea şi pregătirea sălilor în care se desfăşoară expoziţiile/licitaţiile.

Trimite-ne cv-ul tău la hr@artmark.ro, specificând în subiectul mail-ului poziția pentru care aplici.

CONSULTANT VÂNZĂRI - BOUTIQUE DEPENDENT DE ARTĂ

Atribuții principale
  • Responsabil cu introducerea loturilor(tablouri, obiecte de artă, bijuterii etc.) în gestiunea magazinulu;
  • Expunerea loturilor și promovarea lor spre vânzare;
  • Întocmire de facturi și documente comerciale (facturi, procese verbale de predare-primire, certificate de autenticitate-vânzare, certificate gemologice, după caz);
  • Raportează zilnic rezultatele activității la departamentul de contabilitate;
  • Înregistreaza la zi mișcările de stocuri în fișele de magazie și le predă departamentului contabilitate;
  • Promovarea și vânzarea produselor;
  • Participă activ la realizarea obiectivelor de vânzări cantitative ăn condițiile respectării celor calitative;
Cerințe
  • Experiență relevantă în domeniul vânzărilor produselor de lux;
  • Bună cunoaștere a pieței de profil din România;
  • Cunoștințe operare PC;
  • Capacitate de organizare și prioritizare;
  • Experiență pe un post asemănător;
  • Bune abilități de comunicare,seriozitate;

Dacă îndeplinești cerințele de mai sus, atunci mai este doar un pas până să ne cunoaștem.Trimite-ne CV-ul tău pe hr@artmark.r.

PORTAR

Angajăm portar pentru Casa noastră de licitații! Căutăm o persoană cu zâmbetul pe buze care să întâmpine și să ghideze spre expoziție vizitatorii.

Dacă îndeplinești cerințele de mai sus, atunci mai este doar un pas până să ne cunoaștem.Trimite-ne CV-ul tău pe hr@artmark.r.